Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Červen 18 19:36:24 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 18.6.2013 od Petr Zahradnik:

> No dřív ICMP fungovaly, určitě PING, to jsem testoval. Ale teď, jak
> udělali tu úpravu, tak nasadili novou přistávací stránku místo
> T-Mobile a vypnuli internet úplně. Místo 16 kbps to nejede vůbec.
> Aspoň mně ně. Jediné, co funguje, to je MAFRA FUP a přistávací
> stránka, kam to přesměruje HTTP. Takže s námi pěkně zatočili :-)

Tak tohle byla informace, kterou jsem získal při testování včera. Dnes
je to jinak. ICMP fungují, teď jsem zkoušel PING. A jede i ten
internet na 16 kbps. Už to funguje i na HTTP! Udělám ještě nějaké
testy, ale teď to vypadá, že dnes to konečně zapnuli tak, jak by to
mělo fungovat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem