Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Červen 16 22:55:07 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.6.2013 od Kuba Jan:

> Váš problém mě mrzí. Bohužel, problém je na technické straně sítě,
> kterou máme pouze pronajatou. Pokud jde o řešení tohoto problému,
> musí jej udělat náš partner, tedy společnost T-Mobile. Chápeme, že
> informace o tom, že se na vyřešení problému pracuje Vás
> neuspokojuje, snažíme se dosáhnout řešení co nejrychleji, bohužel
> zatím nemáme žádné přesnější informace.

Ten T-Mobile jim dává sodu, co? Já si říkám, to je radost mít takového
partnera, jakým je T-Mobile, protože to, co už měsíc předvádějí, nemá
obdoby. V podstatě to jsou chudáci, když se to vezme kolem a kolem.
Pěkně si naběhli...

Mimochodem, v diskuzích změnili rétoriku. Z původního "víme o tom,
problém řeší technici, T-Mobile urgujeme každý den" teď odpovídají
takto:

Dobrý den, a víte, že pokud vyčerpáte FUP, stačí si místo hrubé
nespokojenosti jednoduše dobít? Pořád Vám to vyjde levněji než u
konkurence, kde byste zaplatil 200 Kč za internet, a k tomu musíte
platit za volání a SMS. U nás můžete na volání použít celou částku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem