Datovy tarif M2M

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Červen 16 22:21:07 CEST 2013

Nevim jestli to tu padlo, ale v diskusich lidi tvrdi, ze ten MAFRA FUP
se "aktivuje" az po vycerpani tech 200MB FUPu. Tedy, kdyz nekdo dobije
kredit a surfuje treba po iDnes, tak se mu tim odecita ten FUP 200MB na
vsechny weby. Klidne tedy vycerpa 200MB na iDnes a az pote mu plati ten
500MB FUP.
Vim, ze to s tim co resite nesouvisi, ale jen pro info.

Martin Hanek