OT downloader

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 14 20:07:01 CEST 2013

Pokud jsem ho měl puštěný v XP na PIII 1,6GHz, tak se nedal vůbec použít.
Ale na novém notebooku s 4jádrovým xeonem v linuxu mi šlape tak, že mi z
uloz.to stahuje 3 zároveň a pěkně saturuje linku, která dá 860kB/s. Udělal
jsem si udělátor a když hledám nějakou literaturu, nemusím klikat na
jednotlivé odkazy, ale hodím tam všecky najednou z celé stránky. Původní
notebook mám sice virtualizovaný, protože některé věci přehodit do linuxu
chtějí svůj čas, ale FRD jsem v něm už nespouštěl.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>

Downloaderum jsem se vzdycky vyhybal, protoze jsem mel z davnych
dob zkusenosti, ze to akorat tak zabordeli pocitac.

Ale protoze jste to doporucil zrovna Vy (a ze zkusenosti zde vim, ze jste
v teto oblasti odbornik), tak jsem to zkusil.

Vysledek ale spatny. Z uloz.to to stahovalo stejne jako samotny browser,
z czshare.com hur nez samotny browser.
Tak nevim, asi neco delam blbe.

PL