OT downloader

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 14 17:00:02 CEST 2013

Beru zpet, co jsem napsal.
Zkusil jsem to jeste jednou, a dneska to na uloz.to funguje dobre
(povolil mi vice paralelnich downloadu).
Nevim ted, proc to vcera fungovalo tak spatne. Jestli to bylo typem
dat (vcera video, dneska data), nebo jestli se jen dneska lip vyspal.

Takze dodatecne diky za ten tip/odkaz.

PL

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 14, 2013 3:38 PM
Subject: OT downloader

Downloaderum jsem se vzdycky vyhybal, protoze jsem mel z davnych
dob zkusenosti, ze to akorat tak zabordeli pocitac.

Ale protoze jste to doporucil zrovna Vy (a ze zkusenosti zde vim, ze jste
v teto oblasti odbornik), tak jsem to zkusil.

Vysledek ale spatny. Z uloz.to to stahovalo stejne jako samotny browser,
z czshare.com hur nez samotny browser.
Tak nevim, asi neco delam blbe.

PL