Re: RE: RE: Spínaný zdroj - oprava kondenzátorů

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 14 14:48:57 CEST 2013

A preco sa divis? Myslis, ze software nekontroluje tvoj monitor? Mas predsa
skusku z teorie obvodov, ale vidim, ze ani po tolkych rokoch od skoly ti
tie suvislosti nejak nedocvakli.

A.

Dňa 14. júna 2013 14:05, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):