Flash firmware TP-Link TL-WR741ND rev 4.24

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Červen 14 13:12:39 CEST 2013

On Fri, Jun 14, 2013 at 11:43:21AM +0200, Milan Horák wrote:
> Dobrý den,
>
> postavil jsem sériový kabel podle schematu zde
> http://imageshack.us/a/img521/2246/cimage.jpg a mám potíž.
>
> Funguje mi jen příjem a vysílání ne, takže z routeru dostávám
> hlášení, ale nemohu mu napsat. Když RX a TX propojím, tak ozvěnu
> nemám.
> Mohl by mne prosím někdo nakopnout?

Nezkoumal jsem to schema, ale asi 1/2 roku zpet jsem stavel jednodussi
dle wiki openwrt. Ted mi nejak wiki.openwrt.org nejede, tak holt pres
archiv:

http://web.archive.org/web/20130116234852/http://wiki.openwrt.org/doc/hardware/port.serial

kurnik zrovna ten obrazek tady nejede...
tak holt treba odtud:
http://www.jstic.com/Newsgroup/Zyxel/ttltors2320kf.jpg

hele: https://forum.openwrt.org/viewtopic.php?id=28909

Nasledne jsem si ale koupil na DX konvertor asi za 3 dolary na USB, pac
na USB je to preci jenom sikovnejsi...

--
Zito