OT Vyčištění štětce pro další použití

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 16:15:11 CEST 2013

Jediné co znám a používám (neříkám že na vaši barvu) je mýdlo:
Napřed štětec do něčeho vytřít do sucha.
Pak namydlit štětec a v dlani jím dělat pěnu, vymáchat a znova.

Uložit ve vodě by asi taky šlo, ale zda a jak se voda projeví při
následném použití (obzvlášť když tím nenatíráte plot) to nevím.

ZU