SPI-dlzka zbernice.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 15:29:21 CEST 2013

No to je trochu inak, tie seriove odpory sa pri tom budici davaju preto,
aby ste prisposobil impedanciu kabla ku vystupnej impedancii drivera, to na
zaciatku vedenia, a na konci treba zase prisposobit impedanciu kabla ku
vstupnej impedancii hradla. Prisposobenie na konci je mozne roznymi typmi
zakoncovacich networkov. Dolezite je zamedzit neziaducemu zakmitavaniu a
vysokemu koeficientu odrazu. Su rozne struktury s odporov, rozne
Theveninove clanky ci RC siete. Myslim, ze zakladne typy sa daju najst na
nete. Dolezite je v praktickom prevedeni pamatat na tu najpocetnejsiu
topologiu a pri praktickom ozivovani pouzit tu, ktora je najjednoduchsia a
vyjde este dobre na scope.

A.

Dňa 13. júna 2013 14:49, Michal Lukac <michal.lukac na fstroj.uniza.sk>napísal(-a):