OT zesilovac ke kytare

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 12 11:17:20 CEST 2013

Zajimave. ja myslel, ze ve tride D to potrebuje na vystupu nejakou fitraci,
aby se nezadouci produkty toho spinani eliminovaly, a tenhle zesilovac toho
tam (alespon na prvni pohled) zrovna moc nema.

Jak to je?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 12, 2013 11:07 AM
Subject: Re: OT zesilovac ke kytare

On nejakou MARSHAL velkou aparaturu ma, tohle chce aby se to dalo nekam
nosit, uvidime, hlavne, ze si s tim zkusi pohrat. Na ten zesilovac jsem
zvedavej, trosku me prekvapilo, ze ten svab se neda nikde koupit (TME,
Farnel) a pak jsem nenasel, jestli snese 4 ohmy.
Reprak zatim vezmu nejaky se sbirky, tuning az pripadne potom. Je mi
jasne, ze skutecnych 10W skoro obdelniku bude rachot.A to by se daly
pripojit 2 repraky, na kazdy kanal jeden, ze ;-) Pokud se osvedci, asi
vytunim auto ;-)