Zdroj 12V DC ==> sinus 3f 36V/400Hz 0.5A

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 12 10:32:20 CEST 2013

Premyslel jsem o te modifikaci toho meho driveru...

Vidim v tom dva problemy:

1) ty LMD18245 jsou proudove zdroje - tedy vyrabet s nima napetove
sinusovky nejde jen tak - otazkou je jak to vyradit

2) a s prvnim problemem se vaze i to ze se tam pobije mereni proudu - v
tom LMD jsou spojene spodni konce mustku a integrovany merici odpor

takze ten driver na to pouzit nemuzu

napad s nf koncakama neni spatnej (pokud to tedy vydejchaji impedancne)
- vygenerovat 3x PWM posunutou o 120st na 400Hz na to staci i malej PIC
- kdyz se za to da nejakej integracni clen tak by to melo byt pomerne
slusne kulate

Radek Vicek