OT zesilovac ke kytare

Úterý Červen 11 21:54:50 CEST 2013

Mladej dostal napad, ze by si k el. kytare postavil nejaky zesilovac na
baterku - nasel si tohle: http://runoffgroove.com/littlegem.png
cili obyc zesilovac.
Ma nekdo nejaky lepsi napad, co by fungovalo? Ten IO je asi OK ale
nelibi se mi tam taky ten vykonovy potenciometr na vystupu, nasel jsem
podobna schemata, co maji na vstupu jeste jednoduchy zesilovac s T a
normalni potenciometr, nevim ani, co leze z kytary ale predpokladam
indukcni snimac a nejake mV kde nezalezi moc na zkresleni???

Jeste pak nasel
http://4.bp.blogspot.com/_VuFNYQK52XE/TAi_l6o-J7I/AAAAAAAAARk/3KRThCRfahA/s1600/MS_2+schematic.png
ale ten IO je asi nesmysl, kazdopadne tam jsou zas nejake korekce a asi
by to slo nejak zkombinovat...
Ja bych tam teda dal nejradeji ARM nebo nejaky DSP ale to uz by dalo moc
prace s programovanim ;-)