Re: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla/ledničky (Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj)

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Červen 10 18:11:51 CEST 2013

Tím trafem bych si nebyl jistý. Měl jsem podobný problém a jeden malý
přístroj s trafem po chvíli začal zavánět, trafo bylo pěkně nažhavené.
Chtělo by to vyzkoušet.
Problém s oběhovým čerpadlem se dá obejít použitím čerpadla s elektronickou
regulací, kde se napětí usměrní.
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 10, 2013 4:58 PM
Subject: Re: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla/ledničky (Re: OT:
Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj)

Hezké odpoledne,

tak kotel je Thermona PRO 14KX a čerpadlo uvnitř je WILO RSL15/6-3 KU P
nacházím jej v různých obchodech, ale parametry nikoli. Tedy parametry
elektrické. A stránky www.wilo.cz také technickými parametry nehýří...

Lednička je Electrolux ERB29233 s odběrem proudu 0,9 A při 240 V
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=obrazky/

O provoz ledničky až tak moc nejde, ale ten kotel by byl fajn, protože
třeba dneska byl výpadek proudu několik hodin. Ještě že jsem nebyla
doma, ale poslední dobou je to relativně často. Předpokládám, že
napájecí zdroj osazený klasickým trafem si se zubatou sinusovkou poradí
bez potíží.

Saša Svobodová.