ESD ochrana a posileni vystupu MCU?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Červen 8 10:15:40 CEST 2013

To nic, ja som dal do googla hladane heslo a vyplulo to datasheet, kde
stoji, ze sa to robi aj v TSSOP20, co je pekne puzdro. Zial chyba je ako
zvycajne niekde inde a to, ze dany svab je oznaceny ako obsolete... Takze
jedine riesenie je asi pouzit klasiku a obsypat ju ochrannymi R a ESD
diodami. Ale to zase bude dostatocne velke na to, aby to soic20 bolo
mensie. Tak babo porad...

A.