OT Zpoplatneni ostrovnich systemu - vyrobene elektriny

AZe aze na seznam.cz
Pátek Červen 7 18:25:44 CEST 2013

....jak je to v případě že vyrobené spotřebovávám sám ....
Jak? EON, a dnes tunelfirma zvaná OTE,  i za elektriku, která neopustí dům a
je spotřebována na místě, účtuje distribuční poplatky.
A další superzlodějna jsou "recyklační" poplatky....
Žijeme v Absurdistánu.
aze

Já si myslím že toto je stěžejní otázka.
Mohu mít ostrovní systém a z něho dodávat elektřinu svým zákazníkům? Z
cela jednoznačně ano. Takže za elektřinu dodanou zákazníkům musím zaplatit.
Ale jsem já sobě zákazníkem? Spotřebitelem určitě, ale zákazníkem sám
sobě, podle mne, nemohu být. Pak tedy nemusím platit.
Ale poslední slovo mají právnici?
Takže by to chtělo ten dotaz ERU poslat znova, a zeptat se jak je to v
případě že vyrobené spotřebovávám sám a zároveň se jich zeptat zda jsem
sám sobě zákazníkem a zda si tedy mohu zaplacené přeúčtovat.