PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 13:59:19 CEST 2013

Asi si fakt tych par novych PICov objednam a zacnem sa s tym hrat. :)))

Skuste este vymenit ten cip za uplne novy, ked teda mozete. Potom budete
ale potrebovat uz osciloskop na napajani a na tych pinoch, ktore robia
neplechu. Mne napriklad, ked necham sondy polozene volne na stole, chyti
scope vsetky zapnutia usporiek v byte a ma to dost vysoku amplitudu, cca
150mV na 1M. Ci aj ten Vas PIC nema nahodou ustrelene piny.

A.