Stabilizator 5-12V z 60-100V

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 6 12:21:27 CEST 2013

 6.6.2013, 12:13:41

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr King napsal:

> Zdravim vsechny a prosim o radu.

> Potrebuji z napeti cca 40-60V DC napajet zarizeni, ve kterem je linearni
> stabilizator s limitem do 30V. Odber tohoto zarizeni je cca 10mA.
> Vlastni zarizeni beha na 5V.
> Vyhodou by bylo, kdyby rozsah napajeni byl rekneme od 12-100V

> Napada mne budto najit linearni stabilizator s vysokym vstupnim napetim?
> Dela se vubec?
Děla se jich celkem dost, jen to neni bezne drogisticke zbozi, tj.
horsi dostupnost a cena.

>  Nebo to resit odporovym delicem, popr. zenerkou. Pri 100V
> a 10mA to uz bude ale asi celkem slusne topit :-(
Jakykoliv linear, bude topit 1W + pripadna vlastni spotreba.
Jestli je to moc, to musite posoudit sam.

> Napada Vas nejake hezci reseni?
Spinany zdroj. Ale zase to neni jen tak. Bud to bude slozitejsi, tj.
10-20 beznych soucastek, nebo sice jeden IC ale special za prislusnou
cenu, nebo neco s vlastni spotrebou blizkou tomu 1W + velka civka.