[mech] Poradte motor

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Červen 5 17:22:21 CEST 2013

Nebo použít motor z posilovače řízení z nějaké bouračky. Vydrží docela
dost a jsou dělané na řízení od nuly. U dodávek a větších aut (SUV,
nejméně u BMW) jsou asynchronní motory 12v/250W nebo 24V/750W. Ale
řízení to chce extra, sice vím jak k některým připojit drátky pro
debugger, ale cílová platforma je většinou něco jako V850 a na tu je
všechno drahý. Dají se rozebrat (minimálně od ZF) a vložit vlastní
řízení. Pozor, některé starší kusy mohou mít synchronní motory.

ced