PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Milos Sula sula na rps.cz
Úterý Červen 4 15:03:24 CEST 2013

Zdravím,
tak chyba je pravděpodobně někde ve stabilizátoru. Po ošetření všech
vstupů PICu kondenzátory se sice problém u PICe vyřešil, ale objevil se
znovu po připojení modulu s AD9850 na stejné napájení jako má deska
PICu. Chová se to tak, že se přednastavený kmitočet u AD9850 skokově
snižuje při každém dotyku na Vcc, přestože jsou všechny nepoužité piny
uzeměny, nebo připojeny přímo na Vcc.

Používám testovací destičku od piccircuit
http://www.piccircuit.com/shop/pic-dev-board/128-icp22-iboard-tiny-x18.html
Ve schématu je uvedený stabilizátor NCP1117 5V,ale na desce je osazený
nějaký J( nebo otočené C )II29D 17-50 , nevíte někdo co to je zač ?
Jediná věc co mi pomohla je připojit na AD9850 mezi GND a Vcc odpor 150
Ohmu, nebo menší....Jakékoliv blokovací C různých kapacit na to neměli
AD9850 žádný vliv. Zkusil jsem objednat tedy NCP 11170 a uvidím zda se
situace zlepší.

Miloš