Re: rozpadlá přípojková skříň

Pondělí Červen 3 22:13:16 CEST 2013

Zalezí jak je to vedene u vasich rozvodnych zavodu, pokud to je Pripojkova
skrín tak ta je soucasti pripojky a je majetkem rozvodaku, pokud to je
vedeno jako skrin pro elekromerovy rozvadec je to vase :-)
Zjistite to dotazem u rozvodaku, ale pozor. Pokud napraskate stav tak vam
hrozi, ze vas budou prudit a budou chtit abyste elektormer z baraku
presunul sem, Tim vas donuti to opravit na sve naklady a oni tak nejak maji
radi elektromery venku, pro vas to je jednoznacne horsi.
Cili osobne bych to v tichosti opravil a moc neprudil.
Misto neznam, ale pokud se se sousedy dohodnete tak 3 hodinovou odstavku
snad rozdycha kazdy a vy, poud nepodcenite pripravu, musite to nejnutnejsi
zmaknout i v tak sibenicnim case. Chce to pojmout stylem , bude se
opravovat a rozvodaci to vypnou, kdy by to nejvice vadilo. Pak vytiskente
cedulku tehdy a tehdy nepujve elektrina napustte si do bandasek a hotovo. S
nejblizsimi sousedy to mate domluvede a ostatni to vezmou jako fakt.

Mimochdem ted resim neco podobneho s plynem a to je teprve pocuc, plynari
tvrdi, ze je to nase bouda, ale oni v ni maji vysokotlaky regulator ke
kreremu jsou pri ruzne zamky , kdyz jsem se pani ptal jak to ze oni maji v
me boude svuj regulator a na me boude sve zamky tak povidala ze to tak je.
Kdyz jsem se ptal jak mam opravit svou boudu, kdyz oni maji od me boudy
klic a ja je tak ji dosly napady a ja se odpovedi nedockal :-)

M.