rozpadlá přípojková skříň

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červen 3 20:58:27 CEST 2013

Taky si myslim. U nas EON menil vedeni i ty skrinky s pojistkama, kabel
od tech pojistek k hlavnimu jistici a elektromeru uz je majitele objektu.
Akorat tady je mozna problem v tom, ze je rozpadle to zdivo a to nebude
jejich. Reknou, ze plechova skrinka je OK, at majitel opravi rozpadle cihly.
Ja bych se na ne  obratil, at to odpoji.

Martin Hanek