rozpadlá přípojková skříň

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 3 20:50:58 CEST 2013

On Mon, 3 Jun 2013, Aleš Filip wrote:

> [...]
> Dovnitř vedou zespoda ze země 3 fáze, nad nima jsou 3 porcelánové pojistky.
> Odtud to vede dovnitř do chaty, kde je jistič a elektroměr. Ta krabice je
> úplně rozvalená, a prší do ní.
> Potřeboval bych ji opravit. Problém je ale v tom, že v rozvaděči který je na
> ulici asi 30 metrů daleko jsou nožové pojistky pro celou skupinu chat. Takže
> tam to odpojit nemohu, to by mne asi sousedi zabili. Opravovat to pod proudem
> také nejde, mám obavu, že by to zedníka zabilo :-(
> Co s tím? Zavolat na ČEZ, aby to nějak odpojili, nebo opravili? Mate s tím

Jestli je ta krabice Vase a zavolate CEZ, tak az zjisti ze to je v
nevyhovujicim stavu, tak to odpoji, ale naporad a bude chtit revizi
pro znovuzapojeni.

Nejde vymyslet nejaky zpusob jak po vytoceni pojistek zaizolovat ty
privodni draty ? Nebo to opravte sam - koneckoncu kdyz ma malta spravnou
konzistenci tak z ni voda netece...