OT Nový notebook a problémy s LAN

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 3 15:51:39 CEST 2013

Zdravím,
  tuto radu jsem přeposlal a jsem zvědav, zda to zabere.
  Nicméně mám malý dotaz - skutečně tam má být slovo "bowser" ? Já tento OS
opravdu neznám, ale znám jiné a řekl bych, že ta technologie bude obdobná a
s tímto slovem jsem se dosud nesetkal, zato se celkem často používá jiné,
velmi podobné, které má ale písmenko navíc :-).
  Zdraví Pavel