OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 3 10:03:06 CEST 2013

Dobrý den,

Tohle jsem měl také. Člověk byl od toho pěkně zlitý :-)

Vloni v létě tady blbli skladníci také s pet lahvema. Do dna vyvrtali
díru. Lahev naplnili cca do 1/3 vodou, a do díry narvali dost napevno
konec ofukovací pistole od kompresoru. když se to natlakovalo, a svezlo
se to z té pistole tak to létalo odhadem tak 30-40m vysoko.

Jo, a tvrdili, že se petka od perlivé vody roztrhne až při 9Atm :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora