Vikend - Hraci kostka s modernimi spocastkami

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Červen 3 09:06:00 CEST 2013

Zdravím Pavle,

a co zkusit 6-polohový posuvný registr (posouvat 0) a za ním diodová logika
k LED? Dá se i lehce optimalizovat, takže těch diod nebude tak moc.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com