OT: Vaha vzduchu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 2 22:21:43 CEST 2013

No tam zadna vaha nebyla - bylo to opravdu jen natocenim skrtici klapky,
teplotou a otackama. Mel jsem Jetronica na Passatu 1.8 a mel jsem to
sundane - bylo tam servo na prizvednuti klapky pri sytici, lankem
ovladana klapka s modulem snimaciho potenciometru (dvojitej na keramice
kvuli poruse) a kapkovej termistor vystrcenej do proudu vzduchu.

RV