OT: Vaha vzduchu

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Neděle Červen 2 22:05:16 CEST 2013

Jiste, ma to mensi vliv u multipoint, ale stale je ten vliv velky. ECU se
tim musi zabyvat.
Obvzlast pri dnesnich emisnich predpisech.
Pokud se vezme v potaz prestrih ventilu a tedy urcite mnozstvi paliva
rozpraseneho zpatky v sacim traktu
zpetnym proudenim, tak to neni zanedbatelne mnozstvi.
napr. google: "x-tau compensation"

Ad funkce MAFu: co zkusit wikinu a google ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor
http://www.sensorland.com/HowPage060.html

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 2. června 2013 21:42
Předmět: Re: OT: Vaha vzduchu

Tohle dnes uz nehraje prilis velkou roli, protoze se strika v podstate
pred ventil nebo primo.

Naprosto zasadni to bylo ale u jednobodoveho vstriku - coz byl v
podstate obyc karburator s jednou tryskou. Tam to bylo pomerne
komplikovane - v RJ byly pomerne komplikovane modely toho jak kondenzuje
a odparuje se vstriknute palivo. To byl treba boschackej Mono-jetronic
nebo Mono-Motronic (lisili se jen integrovanym zapalovanim).

RV