OT: Vaha vzduchu
Tomas Chvatal
tchvatal na fordiag.cz
Neděle Červen 2 21:30:25 CEST 2013
>Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.
Je to jinak.
U MAF systemu je vaha porad ta "hlavni" ktera urcuje hlavni davku paliva.
Pak se pripadne tato davka modifikuje.
V dobach uzavrene smycky se na tuto davku aplikuje zmena integracni hodnotou
odvozenou ze stavu lambdy (STFT, az +/- 25%) + pak mnoho dalsi drobnych
pripadnych uprav (prechod v akceleraci a deceleraci kvuli srazeni paliva na
stenach sani apod.).
s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz
----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 2. června 2013 18:44
Předmět: Re: OT: Vaha vzduchu
Vtip je prave ten, ze se meri hmotnostni prutok a palivo se davkuje v
podstate take hmotnostne, takze na tlaku, teplote atd. celkem nezalezi.
Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.
Dne 2. 6. 2013 18:29, Admin HWnews napsal(a):
Další informace o konferenci Hw-list