OT: Vaha vzduchu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červen 2 20:51:56 CEST 2013

No v té mé váze jsou teploměry dva. Jeden málo citlivý ale lineární
slouží uvnitř pro potřeby váhy, a druhý nelinární, ale citlivější
termistor je vyveden ven pro potřeby řídící jednotky motoru. A o tom
druhém jsem vyslovil domněnku že by mohl složit pro výpočet sytičového
obohacení, ale nevím protože stejné váhy se používají i diselech a tam
žádný sytič není...
Lubor