OT: Vaha vzduchu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 2 20:10:28 CEST 2013


No vtip je hlavne v tom, ze princip toho mereni (chlazeni dratku) je 
primo ovlivnovano teplotou vzduchu. Holt je jinak ochlazovanej tim 
vzduchem +30st a -5st.

RV

Dne 2.6.2013 18:44, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Vtip je prave ten, ze se meri hmotnostni prutok a palivo se davkuje v
> podstate take hmotnostne, takze na tlaku, teplote atd. celkem nezalezi.
> Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.
> Dne 2. 6. 2013 18:29, Admin HWnews napsal(a):
>> No teplotu pouzije prave k vypoctu objemu nasavaneho vzduchu. Je
>> pomerne velky rozdil v hmotnosti vzduchu tepleho treba 30st a -5st.
>>
>> RV
>>
>> Dne 2.6.2013 18:13, Lubor Otta napsal(a):
>>> Dík za názor.
>>> V autech s turbem kterých je dnes dost, se vzduch naopak po komresi
>>> chladí. Ale ta váha je hned na vstupu, měří vzduch přímo zvenku. Jeho
>>> teplotu měří také, i když nevím jak ten údaj řídící jednotka motoru
>>> použije, možná pro sytičový přídavek?
>>> Lubor
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list