UC3842 nebo 3843 jde to nejak poznat?

Neděle Červen 2 17:14:33 CEST 2013

Je mi znamo, v mem pripade odesla jedna dioda v mustku, nasledne to
odvarilo
UC384x a dva tranzistory prave v obvodu napajeni pro UC384x.
Napajeni pro UC3843 se bere z usmerneneho sitoveho napeti pres odpory 2x51k
a pak tam je tranzistor v SOT-89 , oznaceni LM1EJ, identifikoval jsem jako
BST122. Vedle je jeste pidi MOSFET 2N7002. Nahradit 2N7002 nebyl problem,
ale P-MOSFET v SOT-89 je docela exot tak to zatim muselo k ledu nez najdu
vhodny PMOS

M.