Ubytek napeti novych cervenych LED

Sobota Červen 1 19:59:43 CEST 2013

Já jsem kupoval v SOS tyhle
LY CPDP-JRJT-1 ;LED OSLON 590nm YELLOW SMD
http://catalog.osram-os.com/catalogue/catalogue.do;jsessionid=C09291770CEC73937F97201312AD44AB?act=showBookmark&favOid=0000000400030cb104720023
Při 50 ks byla cena cca 30 Kč. Dával jsem je na přibarvení teple bílých
(teda růžových) ledek LCW CQAR.EC-MQMS-5R8T-35; Power LED bílá 3000K
120° 194lm/700mA
Jsou ve stejných pouzdrech. Ale výsledná barva se mi moc nelíbí, je
proti žárovce do oranžova. Chce to přidat né žlutou, ale zelenou. Tu
dělají taky
LTCPDP-KYKZ-26 Oslon LED, zelená
ale 1A je na ní (podle úbytku) skoro moc, bylo by úplně super dát dvě
paralelně. Jenže zase mám hotové Al tišťáky a nechce se mi dělat nové :-(
Tu zelenou mi v SOS nabízeli při 50 ks za cca 70 Kč. Farnell je má "za
lidovku", ale ve skladu v UK :-(
http://cz.farnell.com/osram/ltcpdp-kxkz-26/led-oslon-ssl-green-150/dp/2115541

Anděl