[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Červen 1 13:05:55 CEST 2013

To potvrzuji, používám stejný princip k naprosté spokojenosti. Tlakovou
nádobu nepotřebuji.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 01, 2013 11:58 AM
Subject: Re: [OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Zalévání se dá řešit dvojím způsobem. Buď natlakovaná nádoba jak to
máte  a vodu pouštět kohoutkem, nebo jako to mám já. Vezmu konec hadice,
v kapse zmáčknu rádiový ovladač a zalívám.
Ovladač jsem dělal takhle
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/do433.pdf no já vím, jde to i s
procesorem a líp :-) ale jde o princip. Každý na 433 MHz sype data,
takže když si tam písknu jeden tón (jiný pro zapnutí a pro vypnutí) a
vyhodnotím modulační signál s dostatečnou selektivitou, mám úžasnou
citlivost a odolnost proti rušení. Se smyčkovou anténou ve vysílači a se
spirálou v přijímači mi to chodí na 100m :-)
Anděl