Re: OT Frekvence sítě v poslední době

AZe aze na seznam.cz
Sobota Červen 1 09:18:53 CEST 2013

U nás jdou hodiny ze sítě denně cca o 40 sec pozdě. EON.
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 01, 2013 7:19 AM
Subject: Re: OT Frekvence sítě v poslední době

Takhle to tedy je!!! Máme hodiny na sporáku a mikrovlnce a na obou jdou
hodiny stejně špatně. Včera jsem si toho všiml, protože jsem měl puštěný
státní rozhlas, kde vysílají přesný čas. Myslel jsem, že jsem byl mimo
při posledním nastavování, protože zpoždění dělá 5 minut. Vypadalo to,
jako bych nedokázal odečíst stupnici analogového časoměru, ale teď mě to
uklidnilo.

Pavel Krafčík