Re: Páska (lepící, izolační) ?

Středa Červenec 31 17:55:34 CEST 2013

Podlemeho to je normalni kaptonova paska na kterou jsem uporoznoval v samem
zacatku
http://www.kapton-tape.net/kapton-film-bopi.html
Nelevneji asi koupite na ebay
Pokud nepotrebujete tak vysokou telpotni odolnost lze pouzit i tu
poyesterovou az na tepelnou odolnost maji opstatni vlastnosti +- stejne.

Martin