red-pitaya (electro tool)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Červenec 31 12:21:27 CEST 2013

popisal si len malu cast funkcionality, vzorkovanie a "osciloskop". Ten
si mozes samozrejme kupit. Ale napriklad je velky, mozes chcet viac
kanalov a pod.
Druha velka cast funkcionality je plne programovatelny zdroj signalu. A
ked mas plne programovately zdroj signalu a osciloskop uz sa daju robit
velmi rozlicne veci.
Dalej tam maju byt nejake digitalne IO, pridaj k tomu body 1 a 2 a mas
cely kontroler. Moznosti neobmedzene.
Ak su k tomu k dispozicii schemy, zdrojove kody a mas plny pristup k
FPGA tak to moze byt zaujimava vyvojova doska, nie len osciloskop,
ktorych je na internete uz pol miliona.

Trochu ma odraduje vsetko co je open source na baze dobrovolnosti, lebo
moja vseobecna skusenost je ze to nikdy nedotiahnu do pouzitelneho
konca. Je mozne, ze ked vyzbierali peniaze tak budu mat motivaciu urobit
z toho nieco na urovni a pouzitelne.

Ku tej trojfarebnej farebnej ledke... Ako napad sa mi to velmi paci. Je
to jednoduche, lacne, plne funkcne. Prispevky na projektu su uplne
dobrovolne. ked sa mi paci poslem, ked nie neposlem. Jedine na co moze
niekto nadavat je ze ten genialny napad nemal on. Ale o tom to je. Mam
otvorenu mysel, vidim potencial tam kde ini nie, mam napad a dokazem ho
dotiahnut do uspesneho konca.
Naozaj nie je dovod remcat.

b.