red-pitaya (electro tool)

Středa Červenec 31 11:42:22 CEST 2013

Vidite taky byste si to nekoupil, protoze za 399$ se da koupit DS1102E nebo
podobny strojek. :-)
Pred 10 lety byla jina doba a elektronika rychlejsi je.
Na hrani s MCU se spise hodi logicky analyzator,ale ono je to jedno, pro
solidnejsi praci je treba pomer signalu a samplovani 1:10 a jsme na 15MHz
coz je dnes proste malo.

Martin