WLCSP16 puzdro, layout dosky

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Červenec 30 11:17:18 CEST 2013

On 7/30/2013 9:25 AM, Jaromir Sukuba wrote:
> Priatelia,
>
> zrak mi zavadil o LPC1104 v WLCSP16 puzdre - datasheet je tu
> http://www.nxp.com/documents/data_sheet/LPC1102_1104.pdf
>
> Datasheet vravi, ze je to nejaky kamarat BGA puzdra, 16 ball-ov, jeden
> ball ma priemer typicky 0,32mm, ich raster je 0,5mm. Je zrejme, ze
> niekde bude treba s spojmi vyliezt pomedzi pady. Ak by som na plosnom
> spoji nechal 0,32mm na pad, zostane mi vzialenost od susedneho padu
> 0,18mm, teda mam priestor na 0,06mm spoj a medzeru, co je sirka spoja
> asi 2,3mil.
> [...]

Priemer plosky vobec nemusi byt rovnaky, ako priemer gulicky, takze pri
vhodnom zmenseni priemeru padu sa zvacsi priestor pre spoje. Odporucany
layout sa da dohladat, ale takych 0.2mm stacit bude. Samozrejme, je to
stale natesno.

Ja som kedysi skusal urobit v doma v kuchyni DPS prave pre toto puzdro.
Podarilo sa - http://www.bastl.sk/vyroba-dps-fotocestou-7-kam-sa-da-zajst/

-m-