OT - klon disku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 30 11:01:27 CEST 2013

musí to být home PLUS, tam se při restore zatrhne volba na obnovení na jiný
HW

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

No tak to taky selhalo, vytvoreni image trvalo asi 2 hodiny, restore na
USB disk asi 10h s hlaskou, ze se nepovedlo....
Takze jsem to potupne vzdal a ty Win8 behem pul hodiny nainstaloval
znova na cisty disk ;-)
Kazdopadne diky za rozsireni obzoru, puvodne jsem v tom videl trivialni
operaci, proste z partition table odstranit posledni 2 oddily a zbytek
sector to sector zkopirovat, asi by to slo lip rucne...