OT - klon disku

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Červenec 28 19:45:53 CEST 2013

Nevim jestli to Win8 umi, ale neslo by to pomoci sw raidu co maji win v
sobe?
Tzn udelat sw raid tech dvou oblasti na druhy disk? Pak vytahnout puvodni
disk, pustit instalacni CD na win a dat rapair (doplni MBR)

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: 28. července 2013 17:11
To: HW-news
Subject: OT - klon disku

Zdravim, uz jsem z tohop lehce rozladen, potrebuji nejaky free nastroj co
naklonuje system Win8 z disku v pocitaci (500GB) na mensi disk
(250GB) tim zpusobem, ze vezme jen prvni 2 partition co se tam s rezervou
vejdou. (cca 100MB + 156GB) Vsechny linuxove live-cd udelatory (RedoBackup,
clonezilla, backitup...) s tim maji problem nebo aspon pomoci gui se to neda
nejak naklikat, asi je jasne, ze z prikazove radky by se to nejak znasilnit
dalo - ale resit geometrii disku atp. se mi moc kvuli takove ptakovine
nechce.
Ma nekdo tip na osvedceny nastroj? Jestli by nakonec nebylo nejlepsi udelat
backup a restore primo ve windows? (ale to je taky porod, zda se mi)