[OT:] Mobilni klimatizace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 26 14:38:44 CEST 2013

On Fri, 26 Jul 2013, Pavel Kutina wrote:

> U nejmenovaneho ufouna je ted drobna slevova akce
> (http://www.alza.cz/de-longhi-pac-an-86-pinguino-mobilni-d442310.htm), a

62dB je docela dost - videl jsem v supermarketech kolem 53dB , ale
mozna je to max. hlucnost zatimco v marketech uvadeji min. Chtelo by
to poslechnout nekde v tichu.

Me by se libila sinclair 15 co maji v bauhausu - ta ma zamenne otvory
nasavani a vyfuku takze masina se da postavit ven za okno a hadici si
dovnitr foukat studeny vzduch. Clovek pak nemusi poslouchat ten kompresor.
Je k tomu i dekl do okna se vstupem dalkoveho ovladani takze se da
i ovladat zevnir kdyz stoji venku. Cena je ale vyssi - tak 13kKc .