OT Levna 2-cinna airbrush gun

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Červenec 24 15:48:47 CEST 2013

Kdyz jsem tohle vybiral drive, tak jednim z kriterii byl material v mistech
kam se muze dostat barva, zejmena material tesneni.
Ale zalezi cim budete strikat, nektera redidla co cas od casu pouzivam jsou
ponekud agresivni (aceton, tamponovaci barvy...)

To co jsem tenkrat pred peti, sesti lety vybral stalo zhruba $100, od te
doby ceny ponekud klesly a vyrojila se i sirsi konkurence.
V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Datum: 24. 7. 2013
Předmět: OT Levna 2-cinna airbrush gun

"Nemate tip na levnou (pod celnim limitem 22E) a pouzitelnou
2-cinnou airbrush pistoli treba z eBay nebo DX? Je jich tam dost,
ale protoze jsem zatim nikdy zadnou nemel, tak nevim, na co se
zamerit.

Zatim male dily strikam sprejem, ale to leze do penez a casto
vhodnou barvu nemam. A na dil o rozmerech treba 30x50mm
velkou pistoli spinit nema smysl. Tak predpokladam, ze airbrushka
by na to mohla byt to prave.

Diky.
PL