1 Wire STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 23 17:34:30 CEST 2013

Podla toho datasheetu, na ktory daval pan kolega Grunt link v
predchadzajucom maili, http://meteobox.tk/files/AM2302.pdf , ten obvod
nema moznost parazitneho napajania; dalej pullup odpor ma uvedene
rozmedzie 30-60kOhm, co je prave ekvivalentna hodnota interneho pullupu u
toho STM32F0xx (aj ked je pravda, ze dalej v texte sa spomina 5.1k pullup
resistor...)

Inak je to kuzelny datasheet, napriklad vlastnosti obvodu su opisane takto:
The product has excellent quality, fast response, strong anti-jamming
capability, and high cost.

wek