OT Vypocet brany z Jeklu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Červenec 23 00:08:39 CEST 2013

Dobry den,

Moc dekuji za reakci.

Navrh na branu jsem si nechal udelat, mam asi tri, dva maji stejny profil,
jedna jiny.

Brana z dilu Fragmentica je z profilu 80x96 nahore, dole ma specialni profil
neco jako C kolej a nosny profil v jednom, ma rozmer 170x96. Zajimave je ze
brana nema zadne uhlopricne vzpery.
Nevyhoda takove brany je cca 50tisic jen za samotnou branu bez pohonu.

Brana z profilu Blecha je z profilu 80x60. Ma ale prihradovou konstrukci.
Cena kolem 40tisic
Je ale bez C profilu dole, tzn musi se tam dat ten co je k pohonum/pojezdum.

Na tomto jsem taky zacinal pri navrhu vlastni brany, puvodne jsem chtel
profil 80x60, ale pruhyb se mi nezdal moc velky ani pri 80x40, proto jsem
uvazovel o nem.
I kdyz pouziju ten 80x60 (na ram i vzpery), tak brana bude mit cca 55kilo,
tzn do 6tisic za material na celou branu. Neco bude stat argon a prace, ale
do deseti tisic se to v pohode vejde.

Tabulky na brany jsou, ale vychazi z jejich profilu, ktery neni bezny jekl,
je to o hodne slozitejsi tvar, tak ze se neda odhadnout jak se projevi na
vysledne pevnosti.
Proto prave resim mistni zkusenosti.

Idealni by bylo vedet jake vsechny namahani zkusit vlozit a jakych hodnot se
snazit dosahnout.

Dilatace se da vyresit tvarem otvoru. Ale je to dobry postreh za to dekuji.

Pavel