digi barometr s analogovym zobrazovanim

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 22 14:08:51 CEST 2013

 22.7.2013, 13:59:41

Quartzove hodinky, kdyz jsem je jeste nosil, jsem steloval tak jednou
za mesic. Jednou za nekolik let, by preci jen, na muj vkus ukozovaly
spise hausnumera nez uziteny casovy udaj.
Ale to uz je docela daleko od tematu.
Pokud jste presvedcen, ze vase koncepce s krokacem a stelovacimi
tlacitky je to prave orechove, tak to tak udelejte. Mne o tom
presvedcovat nemusite, ja bych se pridrzel klasicke bezelektricke
mechaniky.
Malych krokacu, za par penez, jsou vsude u cinanu kvanta
http://www.goodluckbuy.com/arduino-5v-4-phase-5-wire-stepper-motor-2-pack.html
http://www.ebay.com/itm/new-Stepper-Motor-Driver-Board-ULN2003-5V-4-phase-5-line-/130951124865?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e7d4b9781
http://www.ebay.com/itm/Stepper-Step-Motor-DC-28BYJ-48-5V-ULN2003-Driver-Test-Module-Board-5-Line-4-/370817548738?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item565672c1c2
http://www.ebay.com/itm/5V-2-phase-4-wire-Full-Metal-Gear-Stepper-Motor-Video-security-Precision-/151080122856?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item232d13b9e8