Re: Zdroj 12V/4A k notebooku a motorky od autíček na autodráze ?

Pondělí Červenec 22 06:17:30 CEST 2013

Ja bych dal spis nejakou zarovku do serie, aby zdroj neschytal brutalni
zkraty... Nejaka predzatez asi taky zlepsi regulaci ale NTB zdroje jsou
zvykle bezet naprazdno (co taky krmit kdyz je pripojeny notas nabity a
vypnuty...)