robi tu niekto certifikacie CE vyrobkou ?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 21 19:46:44 CEST 2013

Zrovna to, jestli je laborator akreditovana na to opravdu nema vliv.
Pro nektere veci musi byt autorizovana (obvykle se akreditace vyuziva
jako podklad k autorizaci, ale v principu byt akreditovana nemusi).

L.