PCMCIA RS232 karta driver pro W7

Pátek Červenec 19 21:54:30 CEST 2013

1) Je to PCMCIA, předmět jsem upravil, aby to případně někdo v
budoucnu dohledal.
2) Uvnitř je chip OXCF950, zkuste hledat driver podle toho; prý
ovladače pro Visty fungují i pod 7, nevím zkušenosti nemám, každopádně
pokud se nedaří najít windows 7 driver, zkuste windows vista driver,
např.:

http://download.driverguide.com/driver/OXCF950/Oxford/d690047.html
http://www.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=690047

PCMCIA je hodně staré rozhraní, obával bych se mizející podpory u
nových OS. Nejsou ty Win 7 ještě ke všemu 64-bitové?

P.K.