Mikroe - USB dongle

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 18 11:13:51 CEST 2013

Zdravim,

jednak bych rad upozornil, ze firma ma nyni akci a snizeno postovne z
25USD na 9USD - pokud tedy neco neni dostupne u TME tak je to celkem
slusna cena. Plus maji tusim slevu 15% na veskere objednavky. Jen
upozornuji ze Srbsko neni v EU takze hrozi celni rizeni (Chorvatsko uz ano).

Nicmene zajima mne jedna vec - mam koupenou SW licenci na uPascal a uz
jsem se kdysi s Mikroe domlouval, ze mi ji za 20USD vymeni za USB
Dongle, coz by se mi libilo jednak kvuli prenositelnosti a druhak kvuli
nezavislosti na tom zda je nebo neni dostupny web Mikroe pri pripadne
nutnosti pregenerovat licencni klic treba kvuli zmene HW.

Potud je to asi dobrej napad, ale hrozi zde na druhou stranu prusvih s
tim, kdyz ten dongle nedejboze odejde...neresil jste nekdo neco takoveho
s Mikroe? Ja jsem jim sice ted psal (hlavne kvuli tomu jak ten prevod
licence zaplatit) ale dotazoval jsem i tu moznou zavadu donglu. Zajima
me jak to ale probiha v realu.

--
Radek Vicek