Notebook/audio/osciloskop/signální generátor ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červenec 17 23:33:06 CEST 2013

Zdravím,

mám jeden rychlý dotaz.

Jedu na dovolenou na chalupu  a mám v plánu tam po večerech něco kutit s
Raspberry Pi, Gertboardem a nějakým doplňkovým hardware na bastl desce.
Takže jsem pobalil kleštičky, pinsetu, pájku, multimetr, šanon ve kterém
mám kondíky a odpory v SMD, nacpal do pytlíku běžnou bižuterii typu
transistory, 555, diody, přepínače, vypínače, operáky, dutinky, piny apod.
Vzhledem k tomu, že tahat na chalupu paměťový osciloskop se mi nechce,
napadlo mně na poslední chvíli přihodit nějaké šňůry s Jack 3.5mm
konektory. Notebook sebou beru tak jako tak.

Nemá někdo tip na nějaký šikovný a stabilní free program, který by uměl
použít audio kartu v notebooku jako základní osciloskop a generátor
signálu ? Pochopitelně stačí třeba do 10-20 kHz nebo tak nějak. Nejspíš
to nebudu potřebovat, ale co kdyby....

Díky PavelK